Tuntaskan Jerawat Dan Flek Hitam Anda Hanya Dengan Menggunakan Bahan Ini.!Sangat Mudah Untuk Membuatnya..

Jika Anda bermasalah dengan jerawat atau flek hitam? Yuk tangani dengan ramuan alami di bawah ini. Ramuan yang dapat anda pakai untuk mengatasi permasalahan jerawat dan flek hitam di wajah ialahDaun Jambu Biji.



Kenapa Daun Jambu Biji? Ada kandungan apa didalam daun jambu biji? Daun jambu biji efisien untuk menyingkirkan jerawat dan bintik-bintik hitam pada kulit. Hal semacam ini dikarenakan daun jambu biji mempunyai kandungan antiseptik yang bisa membunuh bakteri yang sebabkan jerawat. Diluar itu Daun jambu biji juga memiliki kandungan antioksidan yang menghancurkan radikal bebas yang mengakibatkan kerusakan kulit, hingga bakal buat perlindungan kulit dari penuaan, dan tingkatkan warna kulit dan tekstur. Rebusan daun jambu biji matang bisa digunakan pada kulit untuk mengencangkan kulit.

Nah Begini Langkah untuk Meramu Daun Jambu biji untuk Tangani Permasalahan jerawat dan Flek hitam di wajahmu

Bahan :

- 5 Lembar Daun Jambu Biji

Langkah Membuat :

- Tumbuk Halus/Jus Daun Jambu Biji

Cara Pemakaian : terapkan pada jerawat dan bintik-bintik gelap. Diamkan 15 Menit, Lalu Basuh dengan air, dan lakukan dengan teratur 2 kali sehari.
mudah-mudahan bermanfaat ya Guys...
Oya Jangan Lupa Di Share Ya,Agar Yang Lain Juga Tau....

Sumber:7alami.blogspot.co.id
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.